Často kladené otázky

Nákup tovaru v e-shope

Musím sa pred nákupom v e-shope zaregistrovať do zákazníckeho účtu?

Nákup v našom e-shope nie je podmienený registráciou zákazníka v databáze prevádzkovateľa internetového obchodu.

Čo mám robiť, ak som zabudla heslo k svojmu používateľskému účtu?

Kliknite na Zabudol som heslo a zadajte Váš e-mail, pod ktorým ste sa u nás prihlásili. Obratom od nás dostanete e-mail s Vašim novým heslom, ktoré si viete zmeniť po prihlásení do zákazníckeho účtu v sekcii Moje údaje - Zobraziť moje údaje. V časti Prihlasovacie údaje zadáte Vami požadované heslo a odošlete.


​Spotrebiteľské informácie

Aký je rozdiel medzi dátumom spotreby a minimálnym dátumom trvanlivosti?

Dátum minimálnej trvanlivosti - po tomto dátume je potravina stále bezpečná na konzumáciu za predpokladu, že sú dodržiavané návody na skladovanie a balenie nie je poškodené. Výrobok nie je na závadu maximálne môže stratiť svoju výraznú chuť, farbu a textúru. (napr. naše sirupy)

Dátum spotreby - je dátum po ktorom už produkt nie je vhodný na konzumáciu a používa sa pri potravinách podliehajúcich rýchlej skaze (napr. mäso, ryby, mliečne výrobky)

Čo presne znamená uchovávať v chlade?

Sirupy zo sacharózy (repný cukor) môžu ísť aj do chladničky alebo ich stačí uchovávať na chladnejšom mieste do 15°C mimo slnečného žiarenia. (komora)

Sirupy glukózo-fruktózové by sa nemali skladovať v chladničke a stačí ak sú mimo slnečného žiarenia, položené na kuchynskej linke.

 


Doprava a platba 

Aký je spôsob doručenia tovaru?

Ponúkame rýchle a bezpečné doručenie objednaného tovaru prostredníctvom kuriérskej spoločnosti Slovak Parcel Service. 

Posielate tovar aj na územie Českej republiky?

Áno, tovar je posielaný aj do Českej republiky.

Aké sú ceny poštovného?

Výška poštovného závisí od druhu platby a váhy tovaru.

  • platba vopred prevodom na účet - platí sa len dopravné na základe váhy tovaru
  • dobierka (platba v hotovosti pri preberaní tovaru) - poštovné 1,66€ + dopravné za váhu tovaru

Aký je termín doručenia objednaného tovaru?

Tovar expedujeme najneskôr do troch pracovných dní.

Čo sa stane, pokiaľ v dobe dodania objednaného tovaru nebudem doma?

V prípade, že zákazník nebude zastihnutý na uvedenej adrese dodania, doručovateľ zanechá avízo s informáciou o ďalšom termíne doručenia.